helgen +dagen

  2013-04-25 / 21:19:09 / Vardag /
hej fina ni! 
tänkte berätta lite hur min helg ser ut, kommer förstås försöka blogga under tiden också, men om jag inte hinner så vet ni iallafall lite vad jag gör.
Imorgon (fredag) så slutar jag och louise halv tolv, då åker jag hem och packar lite snabbt sen beger vi oss mot göteborg. Så kommer vi bo på hotell tills på söndag, vi är egentligen där för att se min lillasyster spela handboll (och louise, för att se på sin lillasyrra da). Sen på söndag är det seriepremiär med fotbollen! Ska blir riktigt najs och börja säsongen nu! Aja, nu ska jag sätta på några avsnitt med DHW och käka lite fruktsallad! PUSS
VILL NI SE MER SÅNNA HÄR BILDER? har en hel del olika haha...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious

RSS 2.0